- Име, имейл и телефон за контакт;
- Име и снимка на продукта, за който се заявява компенсацията;
- Номер на партида и срок на годност на продукта;
- Касова бележка, за направената покупка;
- Платена сума при закупуването на продукта;
- Избор на опция за получаване на компенсацията:
- Ваучер за пазаруване в онлайн магазина на KoCos.bg на стойност цената платена за продукта или
- Превод по банкова сметка на потребителя.
ВАЖНО:
На компенсация по този ред подлежат само продукти, закупени директно от KoCos.bg на място в Мол Сердика, гр. София.
Закупените продукти, за които се претендира компенсация, следва да са от партида, произведена след 01 юни 2020г. Продукти с по-ранна дата на производство не са предлагани на събитието.
Клиентите, които претендират компенсация по този ред, следва да имат готовност да върнат опаковката на закупения от тях продукт, като условие за получаване на компенсацията.
Всички останали условия по кампанията, както и ъпдейти, се съдържат в поста
Официална информация относно слънцезащитни кремове с марка Purito